Programy Przykładowe

Dyskusje na temat Javy.
Soulkan
Nowicjusz

Programy Przykładowe

Post przez Soulkan »

Witam Panie Arkadiuszu

Mam na imię Łukasz i chciałbym z góry serdecznie podziękować za Pana kurs Javy który miałem okazje zobaczyć.
Chciałbym zaznaczyć, iż jestem początkującym programistą i kurs bardzo utrwalił mi spojrzenie na niektóre problemy, związane z Javą z którymi się borykałem.

Jedyne czego mi brakowało mimo zamieszczonych skryptów, to paru przykładowych ćwiczeń do samodzielnego rozwiązania.

Kilka dni po obejrzeniu kursu dostałem zadanie do rozwiązania, z politechniki Wrocławskiej, w którym był do uzupełnienia kod programu w Javie.
Oglądając zadanie stwierdziłem, że mam czarną pustkę w głowie. :))) Wykonując jakiś projekt od początku nie mam problemu, jednak jeśli coś jest do uzupełnienia staje jak wryty :))

Tak więc chciałbym serdecznie prosić w swoim imieniu o parę przykładów do samodzielnego rozwiązania i najlepiej screen z samym wynikiem programu.

P.S. Czasem to się Pan potrafi zakręcić w swoich wypowiedziach :lol: to naprawdę poprawia humor podczas słuchania

Zachęcam również wszystkich do zamieszczania treści przykładowych programów do wykonania na forum. W końcu praktyka to podstawa :))

Pozdrawiam
Łukasz
Morfidon
Administrator
Administrator

Re: Programy Przykładowe

Post przez Morfidon »

Witam,

Cieszę się, że kursy Panu pomogły :-)

Hmmm szczerze powiedziawszy to nie lubię działać jak nauczyciele i zadawać zadania domowe ;) W 1 części Javy jest głównie teoria, czasami pokazuje przykładowe programy. W następnych kursach teoretycznie zaczyna się już głównie praktyka z dodatkiem teorii. Wolę pokazywać praktyczne przykłady takie jak tworzenie aplikacji i na tym ćwiczyć, niż wymyślone nie wiadomo skąd przykłady bez żadnego sensu i składu ;)